Malé pokulhání

Dnes to bude trochu netradiční článek, místo toho abychom se chvástali našimi úspěchy či novými produkty, chceme si sypat popel na hlavu. 

Spousta z Vás si v poslední době všimla, že pražírna nefunguje tak jako dřív, ba naopak. V posledních měsících jsme posílali spoustu objednávek se zpožděním a to nás tíží a nutí napsat tento článek s krátkým vysvětlením, co se s námi dělo.

Jak Martin růžové brýle měl

Mým snem bylo k pražírně otevřít vlastní kavárny (jasně máme partnerské kavárny, ale vlastní je vlastní a na začátek stačí jedna), ve kterých se bude připravovat i prodávat naše káva jako další prodejní kanál a hlavně přiblížení se našim zákazníkům. Dlouho jsme hledali prostory přímo v Lednici nebo sousedních Valticích, ale bezúspěšně. Až asi po roce jsem se náhodou podíval na realitky v okolí a našel jsem maličkou kavárnu v centru Mikulova včetně malého, ale krásného penzionu. A tak jsme si s majitelem plácli a v březnu tohoto roku jsme otevřeli svoji vysněnou první kavárnu nesoucí název Terasa. Tak jo, jdeme do toho, zaměstnám pár šikovných lidí a budu se dál věnovat svému byznysu...

Jak o růžové brýle přišel

Myšlenka to byla krásná, ale jak se říká, nejhorší práce je s lidmi. Ten malý penzionek, který se mi tak líbil a dával finanční jistotu i naší kavárně, se totiž stal neuvěřitelným žroutem našeho času. Jednání s uklizečkami, které nechtějí pracovat ani za 130 Kč/hodinu čistého a dávají výpověď ze dne na den, prádelnami, dodavately atd. nám bralo spoustu produktivního času, který jsme dřív věnovali Vám našim zákazníkům, tomu nejcenějšímu co máme. Vždy když už to vypadalo, že je vše na dobré cestě a budeme se moci vrátit zpět do pražírny, přišel další problém. A jak to bývá, bez vedení nefunguje nic.

Jak si to Martin uvědomil a začíná tvrdě makat na nápravě

Takhle to dál nejde! Vždy když mi přišel e-mail s urgencí na dodávku nějaké objednávky, jsem uronil slzu. Viděl jsem jak firma, kterou jsem budoval od nuly, pomalu ale jistě upadá. Upadá do podoby, kterou jsem vždy zazlíval konkurenci a kam jsem firmu nikdy dostat nechtěl. Proto jsem se rozhodl, že se vrátím zpět do pražírny a většinu svých povinností budu delegovat na nového kolegu Jakuba, kterého jsem před nedávnem přijal. 

V coffeesquare jsme vždy věřili, že osobní vztah ke každé objednávce i zákazníkovi je důležitý, proto u nás většina z Vás nakupovala opakovaně. Poslední dobou jsme spíše nekomunikovali a můj cíl je vrátit naší firmě tento osobní vztah s Vámi zase zpět!

Jako první krok bych se Vám všem chtěl strašně moc omluvit a slíbit, že už se to nebude opakovat. Děkuji Vám za čas věnovaný tomuto článku i za pochopení tohoto malého klopýtnutí.


S přátelským pozdravem
Martin Kurka
Majitel pražírny
coffeesquare.cz s.r.o.

Používáme cookies

K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Děkujeme za pochopení.