Objevte chuť naší první direct trade kávy z 🇨🇷 Kostariky od mladé farmářky Josellyn || Geisha naturálně zpracovaná  Zjistit víc

Reklamace

 

Záruční lhůta vychází z obchodního a občanského zákoníku. U našeho zboží slouží faktura zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno s fakturou a s písemným oznámením vad, popřípadě můžete vyplnit reklamační formulář, který najdete v odkazu níže. 

Co když zboží dorazilo poškozené

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce (nejpozději do 24 hodin od převzetí). Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu info@coffeesquare.cz.

Obdrželi jste nekompletní objednávku
nebo jiný výrobek? 

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, zašlete nám prosím fotografie zásilky na e-mail info@coffeesquare.cz a to nejpozději do 24 hodin od převzetí. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že objednávka není kompletní.

Jak postupovat v případě reklamace

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený v e-shopu coffeesquare.cz či kathycoffee.cz. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace).
 

Chci reklamovat zboží